EVENTS

We trainen- en selecteren ons flexteam zorgvuldig. We zorgden de afgelopen 10 jaar tijdens bijna 5000 evenementen voor een representatieve en enthousiaste groep bij o.a. de Volvo Ocean Race & De Marathon van Amsterdam, bedrijfsfeesten van Tommy Hilfiger, Booking.com, Flowtraders en de ING. Of het nu om 2 of 200 uitzendkrachten gaat, we zorgen altijd voor de juiste mensen op de juiste plek.

  • Bar & Bediening
  • Kitchen-support
  • Dinerlopers
  • Tickets & Kassa
  • Garderobe
  • Runner(s)
Bediening dienblad horeca evenementen

BEURZEN

Piekfijn biedt een exclusieve selectie van representatieve, toegewijde en hoogopgeleide hosts en hostessen, gespecialiseerd in een breed scala aan taken voor internationale beurzen. Of je nu op zoek bent naar hostesses voor de registratie en begeleiding van jouw gasten, of naar stijlvolle gastheren voor een hartelijke ontvangst, onze groep is altijd 2-talig en zeer gastvrij.

  • Registratie
  • Ontvangst
  • Begeleiding van sprekers
  • Back-stage support
  • VIP- en speciale gastenverzorging

HOSTING

Onze energieke promoteams zetten jouw merk dagelijks succesvol in de spotlight. Met doelgerichte acties, stijlvolle presentatie en veel enthousiasme zorgen we dat jouw promotie of sampling opvalt. We denken mee om jouw naamsbekendheid effectief te vergroten.

  • Modellen
  • Merkactivaties
  • Sampling
  • Promoties

LOGISTIEK

Met distributieteams bij de Etos, Holland & Barrett, Eco-Logisch en Kuehne + Nagel zijn we actief bij diverse logistieke partners. We zorgen voor een betrouwbaar team, volledig ingericht op de wensen van onze opdrachtgevers. We stellen zorgvuldig en flexpool samen waar we samen mee kunnen bouwen. We interviewen, trainen en begeleiden de groep vanaf de eerste werkdag tot een maandelijkse evaluatie. We zijn een persoonlijk bureau en daarom zorgen we voor een langdurige invulling.

  • Pickers
  • Packers
  • Inventaris
  • Ontvangstmedewerkers
  • Retourverwerking
  • Orderverwerking

OFFICE SUPPORT

Een representatief en gastvrij aanspreekpunt voor diverse kantoorgerelateerde taken, zoals ontvangst, p.a. werkzaamheden en overige kantoorzaken. Met onze flexibele front desk teams is elk kantoor verzekerd van een constante, betrouwbare invulling. We selecteren ons flexteam op hun hoge opleidingsniveau, representativiteit en enthousiasme, zodat ieder kantoor professioneel wordt vertegenwoordigd.

  • Receptie
  • Office Management
  • Ontvangst
  • P.A werkzaamheden
piekfijn flexpersoneel

PERSOONLIJK

Na iedere inschrijving volgt een (video)interview. We willen onze mensen leren kennen, wat hem of haar energie geeft en of ze teamspelers zijn. We zijn het tegenovergestelde van een platform. We zijn een persoonlijk bureau met leuke mensen. 

REPRESENTATIEF

We staan voor een representatieve groep, met de juiste uitstraling en een goede werkethiek. We zijn zorgvuldig in onze selectie. En daarom doorloopt iedere flexkracht bij ons hetzelfde proces, van interview tot training.

PROFESSIONEEL

Met bijna 5000 events achter onze naam nemen we een bak aan ervaring mee. We weten hoe het werkt, van grootschalige projecten tot exclusieve cateraars en van particulieren op het hoogste niveau tot inspirerende locaties.

We werken met fijne merken. We hebben sterke relaties opgebouwd en we zijn trots op de bijna 50 partners waar we wekelijks mee samenwerken. Met de juiste uitstraling en een enthousiaste werkethiek zijn we geen opvulling maar een echte aanvulling. Van 2 tot 200 flexkrachten, ieder project is een nieuwe uitdaging. Leuke mensen met een positieve uitstraling en een gezonde dosis energie, daar staan we voor.

FAQ's

Na iedere inschrijving volgt een interview. We willen onze mensen leren kennen en weten wat hem of haar energie geeft. Ons team interviewt iedere kandidaat met een interactieve video-sollicitatie. Kandidaten beantwoorden 5-7 vragen over hun ervaring, beschikbaarheid en ambities. Afhankelijk van de antwoorden gaat een kandidaat daarna door naar ons e-learning platform waar ze een hospitality training van ongeveer 45 minuten volgen.

We bieden iedere flexkracht een horeca training van ongeveer 45 minuten. We behandelen omgangsnormen & technieken, praktijk en kledingvoorschriften. Denk aan het ontkurken van flessen wijn, het tappen van een perfect biertje, het vervangen van een fust een en het (uit)lopen met 3 borden. Inclusief vragen & antwoorden. Zo weten we zeker dat iedereen goed voorbereid op het event verschijnt.

We kunnen tot ongeveer 250 personen per dag verzorgen. Grotere projecten gaan in overleg.

Zeker! De eerste 10 diensten kosten bij ons maar €15,00 per uur. Koopje toch? We zijn er namelijk van overtuigd dat het de start is van een vruchtbare- en langdurige samenwerking. We laten graag zien wat we in huis hebben.

We werven een zeer diverse groep, voornamelijk via universiteiten en gelieerde verenigingen. Iedereen in ons flexteam heeft minimaal een HBO werk- en denkniveau (en veruit grootste groep studeert minimaal HBO, of is recentelijk afgestudeerd). Omdat we een loyale groep hebben die met enthousiasme voor ons werkt, krijgen we ook veel nieuwe kandidaten binnen via het actieve flexteam.

Hoe langer van te voren, hoe beter natuurlijk. Maar last minutes zijn de laatste jaren eerder regel dan uitzondering, dus draaien we onze hand ook niet meer voor om.

Absoluut. We hebben een hele fijne partner waar we mee samenwerken. Flexkrachten delen zich in via de app, lezen de briefing & voorschriften en klokken zich na de dienst uit met hun eigen telefoon/app bij de aanwezige manager. De manager zet een krabbel en zo zien wij precies de gewerkte tijden. Zo kunnen we snel en eenvoudig de facturatie opmaken en is het voor alle partijen helder wat de exact gewerkte uren zijn.

We werken uitsluitend met uitzendkrachten, die bij ons onder contract staan.

We betalen wekelijks uit, een week na de gewerkte uren.

NIEUWSGIERIG?

Let's connect of schrijf je in voor ons flexteam.

Newsletter